onsdag 18. april 2012

Samhandlingsverktøy på nett

Det som er typisk for Web 2.0 er interaktiviteten, surfing er ikkje lenger begrensa til å ta inn informasjon, men også å lenke, kommentere, poste, tagge og påvirke. Wikipedia er berre eit av mange eksempel.

Eit nettbasert samskrivingsverktøy er Etherpad, som blir brukt av m.a. Høgskulen i Sør-Trøndelag, eit anna
er Prezi. Ein kan lage ein privat presentasjon, publisere den for eit utval eller fritt på nettet. Andre kan også inviterast til å bidra.

For å stimulere elevanse si leselyst, trur eg at boktips frå jamnaldringar er ein god plan. Då eg gjekk på skulen hang me opp ark med bokmeldingar på klaseromsveggen, i dagens skule er det kanskje meir naturleg å gjere dette på nett. Ein Prezi med boktips kan vere eit langtidsprosjekt. Her kan du sjå utkastet.

Ein kan bli ganske sjøsjuk av å sjå på ein Prezi med roterande overgangar. Microsoft Power Point har heilt klart ikkje eineretten på misbruk av effektar... Det er også litt uvant for meg å orientere meg i redigeringsmodus sidan ein har ein ekstra dimensjon i forhold til trauste, gamle PP. Kanskje er det lettare for elevane å beherske fleire dimensjonar, det har dei jo praktisert i ulike spel.
Fortsetting følger......

3 kommentarer:

  1. Heisann... jammen er du flink, som har klart "å få så mykje" på bloggen din:)
    Ivrig og flink student!!!

    SvarSlett
  2. Flott skrevet, Magnhild! Har brukt Prezi selv i undervisningssituasjoner, og det har blitt godt mottatt hos elevene. Prezi gir varierende og spennende undervisning, og kan anbefales på det varmeste fra meg :)

    SvarSlett