lørdag 28. januar 2012

Oppgåve i Photoshop elements

Då har eg ferdigstilt mappeoppgåve 2: Fugleplakaten. Hovudpoenget med denne oppgåva var å beherske nokre av verktøya i photoshop. Heldigvis var ikkje dette heilt nytt for meg. Under ser du ein montasje eg laga i 2002.

Det pedagogiske hovudpoenget ved å undervise i biletbehandling er nok å gjere elevane medvetne kring den massive manipuleringa som finn stad.

Her kan du sjå kjedisbilete før og etter retusjering og her er det ein artikkel frå nettavisen der dei viser korleis Trotsky, Goebbels og atributtane til Emma Watson har fått gjennomgå.

2 kommentarer:

  1. Du er så flink til å legge ut tips:-) Jeg er også ferdig med Fugleplakaten min nå, det var gøy å jobbe med den, men godt å være ferdig med presset av å ha en oppgave hengende over seg! Har du prøvd det programmet som heter Portrait Professional som det er reklame for i linken din? Så jo litt stilig ut, men er jo litt juks, da!

    Hilde

    SvarSlett
  2. Har kje prøvd det, nei. Photoshop har jo kvisefjerningsverktøy, så ein kjem langt med det;)

    SvarSlett