tirsdag 15. mai 2012

Hokus-pokus digital-iokus! Multimodalitet - eit vidundermiddel?

Ein artikkel på forskning.no viser til eit forskingsprosjekt der Glenn-Egil Torgersen har undersøkt kor mykje studentar på bachelornivå har fått med seg av undervisninga ved bruk av film eller rein tekst. Ting kan tyde på at dei med stor kapasitet i kortidsminnet har fått meir ut av multimodalitet, medan i det store og heile var læringsutbyttet betre ved rein tekst. 

Les heile artikkelen her:
http://www.forskning.no/artikler/2012/mars/315516

Læring er kompliserte greier, det blir for enkelt å putte alle multimodale tekstar i ein bås, eller alle tekstar i ein bås. Her poppar den gode gamle kommunikasjonsmodellen opp i hovudet mitt: 
http://web.brr.no/wordpress-brr/wp-content/uploads/2010/11/Kommunikasjonsmodellen.png


Ein aktiv tilhøyrar lærer meir, men sendaren må også tilpasse seg mottakaren for å nå fram.


2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å oppdatere bloggen din! Du viser interessante artikler, samt gir gode tips. Veldig bra. Morsomt og nyttig med blogg når det brukes på denne måten :)

    SvarSlett
  2. Takk, takk ;) Det er ansvarsfult å ha ein blogg, veit du ;)

    SvarSlett